ליטוש דק או ליטוש פרקט יכולים לחדש את משטחי העץ הפופולריים הללו, בכל מקום שבו הם נמצאים. פרקטים ודקים מביאים עימם איכות מרהיבה ומגע טבעי, בפנים ובחוץ. התקנת דקים בגינות או במרפסות ובעסקים והתקנת פרקטים בבתים ואף בחללים מסחריים, אינם דבר חדש. ועם השנים, ניתן לראות את סימני הזמן באותם משטחי עץ, אפילו אם הם האיכותיים ביותר. במקרים הללו, אין שום צורך להזמין איש מקצוע שיפרק, יפנה ויתקין חדש. עבודה מקצועית של ליטוש דק/ פרקט הופכת את מה שהתיישן, לבעל מראה חדש, אסתטי ומהריב ממש כמו פעם.

כל היתרונות של ליטוש דק/ פרקט

משטחי עץ כגון פרקט או דק, מבוססים על חומר איכותי אבל גם חי. לאורך השנים, העץ סופח לחות, סופח לכלוך, הוא עשוי לסבול מחריצים או בקיעים וסימנים נוספים של בלאי טבעי או בלאי בשל חוסר טיפול אפקטיבי. אבל פעולה של ליטוש מביאה למשטח חיים חדשים ויש כאן כמה וכמה יתרונות שטוב להכיר:

  1. חיסכון ניכר בעלויות – עבודת מקצועית של ליטוש דק או פרקט, חוסכת כסף רב בעלויות. בפעולה אחת, חוסכים את הצורך לשלם עבור פירוק, רכישת עץ חדש וכמובן עלויות התקנה. הפער בעלויות ניכר ואין שום סיבה לשלם יותר כאשר אפשר לחסוך בגדול.
  2. עבודה יותר מהירה ובלי בלגן – אין ספק כי ליטוש פרקט או דק זה פעולה הרבה יותר מהירה לעומת פירוק והתקנה של משטח חדש. הפעולה הזאת נעשית יותר מהר ובאלגנטיות, בלי בלגן ובלי הרבה התעסקות. לא צריך להתחיל לבדוק לגבי דק חדש או לברר עלויות של פרקטים חדשים. נהנים מפתרון פשוט ומתבקש.
  3. תוצאות נפלאות – לאחר ביצוע מלאכה מקצועית, המשטח נראה חדש ומרהיב. הסדקים והכתמים וכל יתר סימני הבלאי, נעלמים. המשטח כעת יפה לעין וגם הרבה יותר נעים למגע.

את מי להזמין לביצוע הליטוש

לצורך ליטוש דק או ליטוש פרקט חשוב להזמין אנשי מקצוע שמתמחים בכך. העדיפו חברה שמתמחה בעבודות של חידוש והחלקת משטחים מגוונים, החל במשטחי עץ וכלה במשטחים סינטטיים, בטון ואפילו שיש. הניסיון עושה את ההבדל!

צור קשר